15.10.2011

Rocznica ślubu

Zachęcona ostatnimi odkryciami kulinarnymi w formie cupcakes, postanowiłam upiec je po raz drugi. Okazja była sprzyjająca, bo moi rodzice obchodzili rocznicę ślubu. Nie miałam wiele czasu, ale udało mi się wyczarować słodkie babeczki ;)


Zrobiłam je zgodnie z przepisem, który podlinkowałam wyżej. Zmieniłam jedynie kolor barwnika i ozdoby, bo skoro to rocznica ślubu - to muszą być serduszka!


Bardzo polubiłam cupcakes. Co prawda wymagają więcej czasu i więcej naczyń, niż typowe muffiny, jednak smak i wygląd rekompensują czas spędzony w kuchni.


Na pewno zrobię je jeszcze nie raz. Mam już pomysły na inne wariacje, nie tylko kremu, ale też ciasta biszkoptowego :)
Skusiłam Was?

2 komentarze:

Niezmiernie miło mi czytać i odpowiadać na Wasze komentarze, dlatego jeśli komentujesz jako "Anonimowy" proszę, zostaw swoje imię lub inicjały. Dziękuję!